Villány, Fenyves, Budapest, János-hegy, Maribor, Fenyves, Padova, Livigno és más helyek a világban



Villány:
Új melóhely májustól: Csányi Pincészet Zrt - marketing és export asszisztens. Nagyon élvezem.

Fenyves:
Leugrottunk Fenyvesre a Nagyszülőkhöz Ádámmal és Vikivel a hétvégére.

Budapest:
Apa továbbutazott pénteken Budapestre, egy konferencián kiállítottam a borokat.

János-hegy:
A szálloda ablakából pont a kilátót lehetett látni. Persze nem bírtam magammal, felfutottam gyorsan, lőttem pár képet, és vissza. 45 perc ismeretlen terepen. Királyság volt.

Maribor:
2009. VK futam. Terveink szerint leutaztam volna, de nem készültem fel a nagy esőre, illetve Sipos-Mama 85. szülinapja is maradásra bírt. Jót ettünk a familival, és megnéztük együtt a tévében, izgalmas volt!

Fenyves:
Maradtunk Fenyvesen. Hétfőn hazajöttem, Viki és Ádám maradt a Balcsin. Csütörtökön megyek utánuk.

Padova:
Nóra itthon van! Remélem csütörtökön találkozunk!

Livigno:
Nem tudom kiverni a fejemből...

Alajos utca:
Kicsit modernizálom a Shoshi tréning centert. Király lesz!
Atusék szétkapták a nappalit. Felújítás, modernizálás itt is, hajrá!

Lokomotív utca:
Fúú, basszus! Kifut a zöld teám vize:D!

1 megjegyzés:

  1. csukddd be az ajtót meg az ablakot, akkor talán nem tud kifutni!
    ...Sipi papa

    VálaszTörlés